اجتماع

یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا اصْبِرُوا وَ صَابِرُوا وَ رَابِطُوا وَ اتَّقُوا اللَّه لَعَلَّکُمْ تُفْلِحُونَ

اجتماع

یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا اصْبِرُوا وَ صَابِرُوا وَ رَابِطُوا وَ اتَّقُوا اللَّه لَعَلَّکُمْ تُفْلِحُونَ

اجتماع

انسان در میان تمامى جانداران موجودى است که باید اجتماعى زندگى کند و این مطلب احتیاج به بحث زیاد ندارند چرا که فطرت تمامى افراد انسان چنین است یعنى فطرت تمام انسانها این معنا را درک مى کند و تا آنجا هم که تاریخ نشان داده هر جا بشر بوده،اجتماعى زندگى مى کرده است.
اجتماع انسانى مانند سایر خواص روحى انسان و آنچه که مربوط به او است از روز آغاز پیدایش به صورت کامل تکون نیافته تا کسى خیال کند که اجتماع نمو و تکامل نمى پذیرد نه در کمالات مادى و نه در کمالات معنوى بلکه اجتماعى شدن انسان هم مانند سایر امور روحى و ادراکیش دوش به دوش آنها تکامل پذیرفته هر چه کمالات مادى و معنویش بیشتر شده اجتماعش نیز سامان بیشترى به خود گرفته است.
هیچ شکى نیست در اینکه اسلام تنها دینى است که بنیان خود را بر اجتماع نهاده و این معنا را به صراحت اعلام کرده و در هیچ شاءنى از شؤ ون بشرى مساءله اجتماع را مهمل نگذاشته است.
* وَاعْتَصِمُوا بِحَبْلِ اللَّهِ جَمِیعًا وَلَا تَفَرَّقُوا *
وبلاگ گروهی اجتماع مشتاقانه منتظر نظرات و مقالات شما عزیران خواهد بود.

آخرین نظرات
  • ۶ مرداد ۹۴، ۰۱:۲۸ - محمد مهدی تهرانی
    خدا قوت

آوای انتظار

آیکن دانلود صوت و تصویر


آهنگ پیشواز یا آوای انتظار عنوان یکی از خدمات اپراتورهای تلفن همراه است که در سال های اخیر محبوبیت بیشتری هم میان مشترکان پیدا کرده است.

 اپراتورهای تلفن همراه در مناسبت های ملی و مذهبی و نیز همزمان با رویدادهای فرهنگی، ورزشی و... آهنگ های پیشواز متناسب با آن رویداد را در اختیار مشترکان خود قرار می دهند و در ازای آن مبلغی را از حساب آنان کم می کنند.
بر این اساس، در سال های اخیر رقابت شدیدی نیز میان اپراتورها برای ارائه آهنگ های محبوب تر مردم پدید آمده است.
اما اخیرا اپراتور همراه اول آهنگ های قابل تاملی را در دسترس مخاطبان خود قرار داده است.
همراه اول لیستی از دریافت کنندگان جایزه گرمی (مهم ترین جایزه موسیقی دنیای غرب)، را به عنوان آواهای انتظار در اختیار مشترکان خود قرار داده است که تناسبی با فرهنگ و روحیات جامعه ایرانی اسلامی ما ندارد.
اکنون آهنگ هایی چون «خواهر روح»، «دختران کالیفرنیا»، «امپراطوری ذهن»، «روزهای سگی تمام»، «هواپیماها» از موزیسین های معروف دنیای غرب از جمله "کیتی پری و اسنوپ داگ" ، "جی زی و آلیشیا کیز" ، "هیلی ویلیامز" ، "گروه فلورانس و د ماشین" و... تنها با وارد کردن یک کد، در دسترس مشترکان این اپراتور قرار دارد.
اگرچه صرفا موسیقی خام این آهنگ ها بدون صدای خوانندگان آنها به عنوان آوای انتظار در نظر گرفته شده، اما بی تردید همین موسیقی ها به دلیل تناسب با محتوای اولیه ای که برای آن در نظر گرفته شده و در تطابق کامل با متن ترانه ها قرار دارد، تداعی کننده اصل ترانه هاست.
بسیاری از ترانه های این آثار، محتوای غیراخلاقی دارند. از جمله ترانه آهنگ «دختران کالیفرنیا» که توسط کیتی پری و اسنوپ داگ به طور مشترک خوانده شده،
متنی سراسر غیراخلاقی و مبتنی بر اروتیزم و الفاظ تحریک زا دارد و نامنطبق با فرهنگ اسلامی - ایرانیست.
هزینه دریافت هر یک از این آهنگ ها برای مدت سی روز 500 تومان است.

قیمت قبلی

بر اساس این گزارش، آنچه در انتخاب این آهنگ های پیشواز مغفول مانده عدم تناسب محتوای آن ها با فرهنگ کشور ماست. به نظر می رسد تنها هدف از چنین انتخاب هایی صرفا جذب مشترک بیشتر به هر قیمتی است!
گفتنی است در گذشته حاشیه های دیگری نیز پیرامون نحوه انتخاب آهنگ های پیشواز توسط اپراتورهای تلفن همراه مطرح شده بود که هدف نهایی همه آنها تنها جذب سود بیشتر بود. به نظر می رسد این موارد نیازمند نظارت بیشتری از سوی مراجه ذیربط است.
پیش از این قیمت آوای انتظار «دختران کالیفرنیا» 500 تومان برای 30 روز بود که در نرخ گذاری جدید این اپراتور تلفن همراه به 300 تومان کاهش یافته است!



قیمت جدید
منبع سایت عماریون

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی